Post by cyosoledkeicu on Feb 18, 2022 9:45:15 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Retro Garage - Car Mechanic 2022 version ▞▞▞
Det ville bare vært flott hvis du gjorde det mulig å kjøre bilene våre😭😭😭
Det er ok, men madye legger til en daglig belønning, slik at vi kan få penger fra løp
Retro Garage - Car Mechanic உருவகப்படுத்துதல் hxk
Det er eventyrlig
ikke gøy
Retro Garage - Car Mechanic. 4.4. Simulatorspill om reparasjon, tuning og kjøring av vintage- og oldtimer -USSR -biler. 68.0 MiB.
Jeg ønsker at du gjør pause-knappen og lav frekvensen av annonser. fordi noen ganger for mange annonser. Det gjør feil i spillet, prøv å spille selv til nivå 15 det tok 3-4 timer du føler smerten av annonser.
Jeg elsker at spillet føles så ekte og lærer deg det grunnleggende, det er derfor jeg gir 5 stjerner
dette spillet har vært det beste spillet jeg har spilt i dag og liker det veldig godt fordi foreldrene mine er mekanikere, så jeg vil lære av dette spillet du fortjener de 5 stasene takk 😊
Jeg hadde ikke nok penger til å fikse en bil, så den er veldig dårlig.
Det er kjedelig som om du gjør det samme hundre ganger
Pagal spill
Become a car mechanic and repair retro cars of the USSR! Look for damaged parts, order new ones, or try to fix it yourself. Each car consists of more
Battle of the "Oak" American vs. French - Faustini Wines
Dragon Mania Legends Simulation bqcd
Det er kult 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍, men bare hvis du kunne pimp deg bilen ✌️✌️✌️✌️✌️👍👍👍👍✌️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Takk igjen
Spill det er gøy
Spillet er fint og mye moro, men jeg har mine egne forslag: i det minste når du kjører dragracing bør du vinne noen 💰. Legg også til racing-modus og vinn penger. Vennligst vurder anmeldelsen min og gjør noen endringer i spillet
Dette er utrolig, men hvorfor jeg gir 3 stjerner, det er ingen stor vei og fjell ingen steder jeg kan gå.
Det er kult
veldig morsomt og raskt med minimalt med annonser.
Eugene vaughn auto sales, Great dragon buffet minneapolis, ... Cual es la clara del huevo, He acts differently around his friends, Film scanner app iphone,
Vennligst oppdater dette spillet
Venn, jeg kan fikse den nye motoren og heller ikke mer tom for deler for å gjenoppbygge den nye motoren, vær så snill, jeg vil tilbakestille prisen og sette den til 5 stjerner
Dette spillet er helt eksepsjonelt jeg likte det helt til det begynte å presse meg til å fikse biler i tide n jeg er ganske treg
Dette spillet er flott, og jeg elsker det, men jeg er usikker på hvordan jeg låser opp V8?
Utmerket spill for hele familien å leke med barna
God grafikk fine kontroller jeg gir den fem stjerner
Retro Garage - Car Mechanic Simulator jdzb
Samme som at alle andre har problemer med å sette takstativ på dere, må fikse at mange mennesker klager på det
Spillet søppel oppdrag er ødelagt og kan ikke hoppe over dem vil ikke anbefale brukt penger eller tid
Søppel. Dette spillet er ødelagt.
Utviklere: gjør dette spillet til en åpen verden, og jeg er sikker på at spillet ditt vil bli mer underholdende enn det allerede er.
Jeg elsker dette spillet fordi det er så realistisk og jeg elsker polygramspill fortsett med det gode arbeidet🙂
Kjøringen kunne vært bedre og grafikken inne i bilen under kjøring er dårlig, ingen målinger på innsiden, cockpitmodus, alt i alt mangler spillet mye grafikk i denne tiden, det er mer laget for 2000 år enn 2022, også det er for enkelt.
Dette spillet er virkelig dårlig og forvirrende. Hvordan kan du fikse en bil som allerede er fikset.
Chinook Helicopter Flight Sim APK
Dette spillet er så realistisk
Det beste spillet
Jeg sitter fast fordi en veivaksel ikke lar meg fjerne den.
Kabo
Dette spillet er en total ripoff. Denne nye oppdateringen hjelper ikke i det hele tatt. Jeg har fortsatt det samme problemet, etter noen minutter begynner spillet å henge og jeg kan ikke engang spille det lenger. Dette er min rate,👎👎👎 👎👎
Å stikke en rusten spiker i urinrøret ville vært en morsommere opplevelse tbh
Retro Garage - Car Mechanic Szimulációs játékok qjq